ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ В АВІАЦІЙНІЙ СФЕРІ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2011

ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ В АВІАЦІЙНІЙ СФЕРІ

15.09.2023 09:44

[2. Economic sciences]

Author: Рагімлі Гусейн, магістрант, кафедра менеджменту авіаційної діяльності, Льотна академія Національного авіаційного університету, м.Кропивницький


У сучасному висококонкурентному середовищі постійно шукаються нові джерела інноваційних продуктів та процесів, щоб посилити конкурентні переваги авіакомпаній. Нещодавно цифрова революція надихнула керівництво авіакомпаній на нові ініціативи, спрямовані на зміцнення позицій на ринку. У випадку авіакомпаній перші веб-додатки з’явилися у формі асинхронних сайтів, які надавали клієнтам доступ до ширшого діапазону інформації про розклад рейсів та тарифів, ніж у туристичних агентствах, хоча й у новому форматі. Пізніше авіакомпанії почали продавати квитки онлайн, щоб використовувати дешевші канали розподілу, ніж стандартні комп’ютерні системи бронювання. Сьогодні Інтернет має потенціал, щоб надати операторам значні економічні та конкурентні переваги за межами електронної комерції. Більш широкий погляд на електронну комерцію може забезпечити особисті відносини з цільовими споживачами шляхом подальшого вдосконалення системних пропозицій авіакомпанії. У той же час перевізники можуть використовувати значну економію коштів у процесі закупівель. 

Слід розглядати цифровізацію як радикальне переосмислення того, як організації використовують технології, ресурси робочої сили та процеси для фундаментальної зміни ефективності своєї діяльності. Ось чому оцифровка для авіакомпаній - це більше, ніж просто модернізація програмного забезпечення або перенесення власних програмних систем у хмарні сервіси. Скоріше, це нова інтерпретація того, як авіакомпанії можуть включити новітнє апаратне та програмне забезпечення у свої процеси, щоб краще обслуговувати клієнтів, створювати більше цінності та підвищувати ефективність.

Тому цифровізація в управлінні авіацією в основному полягає у використанні технологій для автоматизації процесів та залучення пасажирів, включаючи мобільні додатки, хмарні технології, технологію блокчейн, великі дані, Інтернет речей і робототехніку. Іншим важливим аспектом сучасного управління авіацією є моніторинг руху, який використовує прогностичні та превентивні заходи, геолокацію в межах аеропорту, управління ідентифікацією, управління рухом або радіочастотну ідентифікацію (RFID).

Цифровізація все більше змінює робочі процеси. У результаті пілоти отримують доступ до підключеної екосистеми програм, сервісів і документів, які визначатимуть польоти майбутнього. Цільові програми дозволяють пілотам отримувати доступ до важливої інформації за допомогою портативних пристроїв. Це покращить операційну ефективність, ситуаційну обізнаність, процеси співпраці та безпеку в рамках цифрового профілю авіакомпанії. Для пілотів використання цифрових технологій є засобом мінімізації робочого навантаження (наприклад, можливість завантажувати брифінги або подавати звіти в цифровому вигляді за допомогою портативних пристроїв).

Таким чином, нові інформаційні технології збільшать можливості оптимального розподілу ресурсів, якісно підвищили рівень управління ризиками польотів основних авіакомпаній, а також поставили нові завдання перед системою управління роботою авіакомпанії. Зосереджуючись навколо основних вимог до цифровізації авіакомпанії та управління операціями, загальна архітектура системи авіакомпанії повинна базуватися на попередній обробці ризиків польоту та архітектурі базової системи управління ризиками. Ключовими проривними технологіями в галузі управління авіацією є сервісна архітектура, застосування нових інформаційних технологій, наука про дані та інформаційна безпека.

Список використаних джерел

1.Digital Transformation Initiative: Aviation, Travel and Tourism Industry, [Електронний ресурс] // World Economic Forum. Режим доступу: http://reports.weforum.org/digital-transformation/wpcontent/blogs.dir/94/mp/files/pages/files/wef-dti-aviation-travel-and-tourism-white-paper.pdf

2.Richter, C., et al. Digital entrepreneurship: Innovative business models for the sharing economy. Creat. Innov. Manag. – 2017. - no 26. - pp. 300-310.

__________________________________________________________

Науковий керівник: Коваленко Надія Олегівна, кандидат педагогічних  наук, доцент, доцент кафедри менеджменту авіаційної діяльності, Льотна академія Національного авіаційного університету

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення