ФОРМУВАННЯ КАТАЛОГУ В ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНІ ЗА ДОПОМОГОЮ МАШИНОГО НАВЧАННЯ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2011

ФОРМУВАННЯ КАТАЛОГУ В ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНІ ЗА ДОПОМОГОЮ МАШИНОГО НАВЧАННЯ

10.12.2021 21:01

[1. Інформаційні системи і технології]

Автор: Дігай В.С., студент, кафедра інформаційно обчислювальних систем і управління, Західноукраїнський національний університет


Щоб спростити роботу при формуванні каталогу товару в інтернет-магазині, у статті розроблено інтелектуальний метод формування каталогу товарів інтернет-магазину на основі машинного навчання, на основі якого менеджер сайту може автоматизувати процес формувати каталогу товарів, і, тим самим, зменшити витрати часу на формування каталогу. Результати методу проведені на навчальній вибірці даних Fashion-MNIST та тестовій вибірці з фото взятих з сайту «Торговая площадка - Одежда оптом». Всі зображення мають теги та категорії в каталозі: T-shirt/top, Trouser, Pullover, Dress, Coat, Sandal, Shirt, Sneaker, Bag, Ankle boot. Розроблений інтелектуальний метод формування каталогу товарів інтернет-магазину на основі машинного навчання, дозволяє автоматизувати процес формування каталогу для інтернет-магазину та з легкістю його завантажити на платформу через XML файл.

Для зменшення часових витрат на формування каталогу товарів інтернет-магазину авторами розроблено покращений метод формування каталогу товарів інтернет-магазину на основі машинного навчання представлений наступними кроками:

Крок 1. Збір даних. Формуються, як тестова вибірка, так і навчальна вибірка. До тестової вибірки відносимо всі фото, що мають формувати каталог товарів на фото. 

Крок 2. Класифікація методом штучних нейронних мереж. 

Крок 3. Піксельне перетворення зображень .

Крок 4. Визначення основного кольору на рисунку .

Крок 4.1. Обрахунок кількості rgb пікселів.

Крок 4.2. Обчисліть відстаней між r, g та b. Щоб отримати назву кольору, обчислено відстань (d), яка визначає наскільки близькі між собою кольору, відповідно обраються мінімальні відстані. 

Крок 4.3. Підсумок отриманих результатів кроку 4.1 та 4.2. Виведення результату Результатом є виведення кольору рисунку.

Крок 5. Присвоєння тегів товару та формування опису до рисунків (Блок 9), відносно отриманих результатів

Крок 6. Формування каталогу товарів для інтернет-магазину відносно тегів.

Крок 7. Формування каталогу товарів для інтернет-магазину в форматі XML. Мова розмітки xml призначений для зручного кодування і читання інформації машинним і ручним способом. Структура файлу і його параметри прописуються за допомогою тегів, атрибутів і препроцесорів. За призначенням і важливість справ він нагадує html, але простіше і зрозуміліше в використанні, а теги встановлюють самі розробники.

Розроблено покращений метод формування каталогу товарів інтернет-магазину на основі машинного навчання, на основі якого менеджер сайту може автоматизувати процес формувати каталогу товарів, і, тим самим, зменшити витрати часу на формування каталогу.

Література:

1. S. Liu, Z. Song, G. Liu, C. Xu, H. Lu and S. Yan, (2012) "Street-to-shop: Cross-scenario clothing retrieval via parts alignment and auxiliary set," 2012 IEEE Conference on Computer Vision and Pattern Recognition, Providence, RI, USA, pp. 3330-3337, doi: 10.1109/CVPR.2012.6248071.

2. Yang, Ming & Yu, Kai. (2011). Real-time clothing recognition in surveillance videos. Proceedings - International Conference on Image Processing, ICIP. 2937-2940. 10.1109/ICIP.2011.6116276.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення