АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ З ВИРОБНИТВА МЕБЛІВ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2011

АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ З ВИРОБНИТВА МЕБЛІВ

30.11.2021 23:02

[1. Інформаційні системи і технології]

Автор: Дивак О.В., студент, кафедра автоматизованих систем управління, Національний університет «Львівська політехніка»


Вступ

Меблі є невід’ємною частиною побуту людини. Будь-який офіс, навчальний заклад чи житло не обійдеться без меблів. Ринок цього продукту є завжди великим, при збільшенні кількості нових будинків: як житлових так і комерційних, потреба в меблях не зменшується. Таким чином цей продукт завжди матиме попит, що створює сприятливі умови для поступового розвитку меблевої промисловості.

Виробництво меблів – складний процес, а з появою нових технологій, матеріалів, трендів він ускладнюється ще більше. Традиційно у меблевій галузі використовувався журнальний облік. Він найчастіше ведеться вручну на паперових носіях, і з цим пов’язані недоліки такого обліку: висока вірогідність помилок, низька швидкість виконання операцій та відносно висока трудомісткість. Працівнику доводиться вносити велику кількість даних та самостійно здійснювати математичні розрахунки собівартості продукції та матеріалів. Крім того, журнальний облік складно вести як на малих так і на великих підприємствах.

Вирішенням цих проблем є автоматизована система управління меблевим підприємством. Працівники підприємства за допомогою електронної системи здійснюватимуть облік виробництва та зможуть автоматизувати процеси при створенні продукції.

Впровадження електронної системи також зменшить накладні витрати та кількість помилок, покращить продуктивність працівників.

Постановка завдання

Необхідно провести характеристику автоматизованої системи управління підприємства з виробництва меблів, здійснити системний аналіз, розробити концептуальну модель та ПЗ. Система повинна мати настільний застосунок для працівників підприємства.

Характеристика системи

Інформаційна система виконує наступні функції:

• облік купівлі необхідних матеріалів для створення продукції;

• облік виготовлення продукції;

• облік продажу продукції;

• автоматичне визначення загальної вартості роботи працівників;

• автоматичне визначення загальної собівартості матеріалів;

• автоматичне списування матеріалів зі складу при виготовленні продукції;

• автоматичне списування продукції зі складу при створенні запису про продаж продукції;

• фінансова звітність щодо прибутку та витрат за певний період;

• реєстрація користувачів;

• розподіл прав доступу до системи.

Система має наступні групи користувачів:

• адміністратор – адміністрування системи в цілому, перевірка коректності виконання її функціональної частини, перегляд фінансової звітності та створення користувачів;

• обліковець – звітність про купівлю матеріалів, виготовлення продукції та її продаж;

• технолог – внесення даних про параметри продукції та матеріалів, визначення специфікації продукції – необхідні матеріали та їх кількість для створення меблів;

• кадровик – внесення даних, пов’язаних з персоналом меблевого підприємства.

Основні компоненти системи:

• графічний інтерфейс, створений за допомогою WPF. Для об’єктно-реляційного відображення (ORM) використаний Entity Framework;

• блок обробки даних, відповідальний за логіку роботи програми; 

• SQL-сервер – сервер бази даних підприємства.

Висновки

Розроблена система дозволяє автоматизувати процеси виробництва підприємства та полегшити роботу їх працівників. За її допомогою можна зменшити накладні витрати та кількість помилок. Система охоплює облік виробництва, має групи користувачів з різними правами доступу до системи та фінансову звітність.

Література:

1. НДС. Практические примеры ведения учета в «1С:Бухгалтерии 8». Издание 3 / В.Д. Ільюков, 2021. – 408 с.

2. Простой учет производства в 1С Предприятие 8.3 [Електронний ресурс]. – Режим доступу http://erp-project.com.ua/uct-proizvodstva-v-1s-predpriyatii-8.

3. Entity Framework Database First. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:  https://msdn.microsoft.com/enus/library.

________________ 

Науковий керівник: Стрямець Сергій Петрович, кандидат технічних наук, доцент кафедри автоматизованих систем управління, Національний університет «Львівська політехніка»



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення