COLD EMAIL ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ МАРКЕТИНГУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2011

COLD EMAIL ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ МАРКЕТИНГУ

24.09.2021 21:49

[1. Інформаційні системи і технології]

Автор: Нестерчук О.І., студент кафедри програмного забезпечення, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів; Левус Є.В., доцент кафедри програмного забезпечення, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів


XXI століття характеризується розквітом нових способів міжлюдської комунікації: постійно удосконалюються і набувають подальшої популярності месенджери та з’являються застосунки для передачі інформації лише за допомогою аудіозв’язку (як-от Clubhouse). Різноманіття використання засобів використання обумовлено сферами застосування та відповідним стилем спілкування. Повідомлення електронної пошти характеризуються формальним стилем розмови та користуються великою популярністю у бізнесу, навчальних закладах, державних установах, у той час, як месенджери застосовують для приватних розмов. 

На перший погляд може здатися, що деякі додатки все більше витісняють листування електронною поштою, як-от сервіс Viber, котрий завдяки використанню чат-ботів дозволяє перенести формальне спілкування «людина-бізнес» та «людина-держава» у неформальну площину звичайного месенджера. Дедалі частіше отримуються повідомлення про акції та знижки від улюбленого магазину чи нагадування від Інтернет-провайдера про оплату послуг саме у месенджері.

I. Актуальність електронного листування

Проте чи означає це те, що електронне листування, яке зародилося у 1960-их роках, згодом зникне з використання та залишиться у пам’яті, як технологія минулого століття? Електронне листування ще довго залишатиметься затребуваним засобом комунікації. Цьому є об’єктивне пояснення, зокрема:

1) відсоток людей, які мають електронну скриньку значно більший за відсоток людей, які користуються якимось іншим конкретним засобом комунікації.

2) електронне листування не передбачає інформації про номер телефону, який люди зазвичай менше схильні поширювати, ніж електронну адресу. 

3) електронне листування є загальноприйнятим стандартом, який реалізовують різні корпорації у вигляді власних поштових сервісів, у той час як месенджери – це продукт, що належить конкретній компанії; таким чином, зменшується ризик впливу сторони власника технології на сам процес комунікації. 

4) електронне листування є найлегшим засобом для автоматизованої відправки персоналізованих листів електронною поштою, оскільки інтерфейс зв’язку для цього процесу визначений стандартом і, отже, змінюватись навряд чи буде.

Серед активних користувачів сервісами електронної пошти були, є і залишатимуться бізнес [1], заклади освіти та деякі громадські організації. Значну практичну користь електронне листування може принести представникам бізнесу, оскільки для них, передусім, це – зручний інструмент створення чи добування баз людей, потенційно зацікавлених у їхньому продукті чи послузі. При виборі правильної стратегії комунікації з такими людьми відбувається перетворення їх на своїх клієнтів, що призводить до зростання прибутків бізнесу.

II. Холодне електронне листування

Одним із прикладів такої стратегії може стати відправлення так званих «прохолодних» повідомлень електронною поштою (cold email). Cold email – електронний лист, відправлений з електронної скриньки, який особа не очікує отримати та який надсилається без попереднього контакту. Холодне електронне листування є підмножиною маркетингу електронною поштою, здебільшого не вважається спамом. Проте, якщо деякі правила не дотримуються, спам-фільтри або отримувачі можуть розглядати їх як небажані повідомлення [2].

Для досягнення ефективності у холодному листуванні потрібно мати велику базу людей з певними відомостями про них, серед яких електронна адреса є обов’язковою. Також бажаною може бути будь-яка інша інформація про людину, як-от, її ім’я та прізвище, вік, місто, посада тощо, оскільки будь-яка додаткові дані, використані правильним чином, можуть підвищити шанси зацікавленості людини у послузі чи продукті, які їй пропонують.

До того ж, багато менеджерів з продажів не здаються після першого відправленого з електронної пошти повідомлення, яке залишилось без відповіді. Часто вони будують послідовності з кількох таких повідомлень (т. зв. кампанії або сіквенси (“sequences”)), аби зацікавити потенційного покупця якоюсь іншою інформацією про послугу [3]. Якщо людина зробила відповідь на повідомлення, це означає те, що вона уже більше не в кампанії, оскільки комунікацію з нею неможливо продовжити далі, використовуючи заготовлені наперед листи кампанії.

III. Недоліки ведення холодного листування власноруч

Практична реалізація великої кількості різних кампаній, людей прикріплених до них вимагає значних витрат людського ресурсу на відслідковування відповідей людей, надсилання нових повідомлень електронною поштою, підставляння імен та специфічної інформації для кожного з потенційних покупців тощо.

Не варто масово надсилати листи електронною поштою одразу багатьом адресатам, оскільки електронна адреса відправника може бути поміченою такою, що надсилає спам. У такому разі можливий варіант ведення холодного листування з декількох електронних адрес. Проте, знову ж таки, процес перемикання між різними скриньками є незручним, оскільки уся інформація не є зосередженою в одному місці.

IV. Огляд наявних на ринку програмних рішень

Наведені вище недоліки спонукають автоматизації процесу керування розсиланням холодних листів електронною поштою. Для досягнення цієї мети наразі на ринку послуг наявні деякі веб-платформи [4,5]. Усі вони містять спільний набір функціональності, який допомагає бізнесу виконувати свою роботу швидко та ефективно.

До основних розділів платформ належать сторінка роботи з кампаніями та сторінка роботи з потенційними покупцями (проспекти). Сторінка кампаній містить перелік усіх створених користувачем послідовностей повідомлень, кожна з яких має свою назву. При переході на конкретну кампанію відображається список кроків, з яких вона складається (рис. 1). Кожен з таких кроків виконається у заздалегідь вказаний день відносно початку кампанії для конкретного проспекта. Для кампанії можна також визначити гнучкий розклад виконання кроків.




Рис. 1. Приклад налаштування кроків кампанії для ведення холодного електронного листування

Сторінка роботи з потенційними користувачами є переліком усіх таких потенційно зацікавлених людей. Запис про кожну особу складається з набору змінних, що її описують. Однією зі зручних особливостей роботи з цією сторінкою є можливість завантаження та вивантаження списку людей, заданих у файлі формату csv, що забирає потребу ручного керування цими даними через графічний інтерфейс.

Усі змінні зі сторінки роботи з потенційними покупцями можна використовувати при створенні кроку кампанії. Це дає можливість написати текст у форматі «Dear {Name}». Електронні повідомлення, що містять у собі посилання на змінні, є шаблонами, оскільки вони дозволяють легко створювати персоналізовані листи багатьом людям за раз. 

Після отримання відповіді від проспекта на відправлений йому лист, платформи надають можливість користувачу змінити статус людини залежно від її відповіді. Окрім цього, використовуючи графічний інтерфейс безпосередньо платформи, а не конкретного поштового сервісу, можна продовжити спілкування з зацікавленою особою, що допомагає підтримувати усі ланцюжки повідомлень в одному місці.

Висновок. Листування з використанням електронної пошти залишається важливим засобом комунікацію, який міцно зайняв своє місце у сфері бізнесу. Для того, щоб цільова аудиторія могла отримати найбільшу вигоду від використання цього виду листування, можна застосувати підхід cold emailing, який при правильному використанні дозволяє охопити великі аудиторії людей-отримувачів повідомлень. Слід пам’ятати про небезпеку ідентифікації листів як «спам», що виникає при зловживанні частотою відправлення листів. Актуальною є задача автоматизації методу холодного листування. Перспективною для підвищення ефективності холодного листування є інтелектуалізація програмного рішення.

Література:

1. Christa Dürscheid, Carmen Frehner. Pragmatics of Computer-Mediated Communication / Christa Dürscheid, Carmen Frehner // De Gruyter Mouton. ― Zurich, Switzerland, 2013 ― P. 35-37.

2. Cold email [Electronic resource]. ― Web page: https://en.wikipedia.org/wiki/Cold_email.

3. The Cold Emailing Handbook. How To Get Your Emails Noticed, Read & Replied To / Lee Gladish, Abhinav Arora ― [Electronic resource]. ― Web page: https://reply.io/wp-content/uploads/The_Cold_Emailing_Handbook.pdf.

4. Sales Engagement Platform, Sales Automation Software | Outreach [Electronic resource]. ― Web page: https://www.outreach.io/.

5. Reply - Sales Automation and Sales Engagement Platform [Electronic resource]. ― Web page: https://reply.io/.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення