СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА В СОЦМЕРЕЖАХ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2011

СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА В СОЦМЕРЕЖАХ

05.09.2021 21:48

[2. Экономические науки]

Автор: Гріщенко А.Р., студент, Навчально-науковий інститут інноваційних освітніх технологій, Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль


З досвіду провідних світових компаній стає зрозуміло, що в сучасних умовах, найбільш ефективними інструментами формування ділової репутації є просування бренду в мережі Інтернет, а зокрема в соціальних мережах. 

З метою просування підприємства в соціальних мережах найчастіше користуються таким інструментом, як SMM (Social Media Marketing) − просування сайту або товарів чи послуг компанії шляхом спілкування з представниками цільової аудиторії за допомогою соціальних ресурсів [1]. 

Формування репутації у соцмережах включає в себе безліч методів роботи: 

1. Побудова спільнот бренду. Користувачі часто створюють віртуальні групи для спілкування на спільні для них теми, а також й для обговорення переваг та недоліків певного товару чи послуги, висловлювань своїх побажань, розміщення фото/відеозаписів тощо. Недоліком цих спільнот є лише відсутність зворотного зв’язку від підприємства, тобто можливості спілкування з представниками компанії-виробника. Тому ряд запитів користувачів залишаються без відповіді, а пропозиції не почутими. 

2. Робота з блогосферою. На сучасному етапі, сміливо можна стверджувати, що блогосфера замінює ЗМІ. Велика кількість компаній вже користуються цією можливістю для формування та підтримки інтересу до бренду, управління споживчими перевагами, інформування широкої аудиторії тощо. 

3. Персональний брендинг. Позитивна репутація і популярність потрібні не тільки підприємствам, а й людям. Персональний брендинг необхідний для незалежних фахівців, для професіоналів, які бажають виділитися у своїй галузі. І це завдання найефективніше вирішується за допомогою соціальних мереж. 

4. Репутаційний менеджмент. Один з основних факторів, що формує репутацію компанії – це відгуки споживачів. Вирішальний вплив на вибір компанії здійснює досвід людей, які вже мали справу з її продуктами чи послугами, а вже потім вартість продукту та, можливо, інші фактори.

5. Нестандартні активності − це такі активності у соціальних мережах, які не передбачають створення співтовариств. Вони базуються в основному на розробці інтерактивних та медійних елементів соціальних мереж. Головна мета таких нестандартних проектів це привернення уваги до компанії. 

6. Прихований маркетинг – це реклама спрямована на привернення уваги до певного товару, послуги чи бренду і як правило, такий маркетинг використовує неявні, завуальовані методи поширення інформації. Мета такого просування це не прямий продаж, а поширення чуток навколо певного об'єкту, штучне створення підвищеного інтересу з боку споживачів. Оскільки, пряма реклама з роками почала втрачати свій вплив на свідомість споживача, покупці схильні більше довіряти чуткам та думкам авторитетних, на їх думку, людей. Наслідком такої реклами є те, що споживач цілковито впевнений що свій вибір він зробив самостійно, без впливу реклами [2].

Отже, соціальні мережі розглядаються рекламодавцями та маркетологами як принципово нове, незалежне від інших медіа-середовище. Та основна перевага соціальних мереж, як важеля просування бренду або продукту полягає у величезній аудиторії. Здійснення ефективного просування в соціальних мережах є важливим фактором успішного розвитку підприємства, бренда чи товару на ринку спрямоване на розширення цільової аудиторії, формування, покращення та захист репутації підприємства шляхом формування лояльності споживачів до компанії.

Література:

1. Старицький Т.М. Використання соціального медіа маркетингу як ефективного засобу просування продукції. Інноваційна економіка, 2015, № 4, С. 221–226.

2. Грищенко О. Ф., Нєшева А. Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2013, №4.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення